Ezeket csak Shinigamik vehetik meg. Nem varzslatok, csupn az alaptechnikk, amiket minden Hallistennek ismernie kell.
Llek Energia Kibocsts
Ezzel tudod kibocsjtani a Llek energid ezltal az erd ugrsszeren megn.
Szint: D
ra: 500 Llekenergia
Llek Energia Kontroll
gy vagy kpes kontrolllni a kibocsjtott Llek energit.
Felttelei: Llek Energia Kibocsts
Szint: D
ra: 1000 Llekenergia
Pesquisa - Llek rzkels
Ezzel vagy kpes rzkelni/"ltni" az ellenfeled vagy trsad llekenergijt s annak nagysgt.
Szint: D
ra: 1000 Llekenergia
Shunpo - Villm Lps
A hasznl olyan gyors mozgsra lesz kpes, hogy azt szabad szemmel csak nehezen lehet ltni/kvetni.
Szint: D
ra: 1200 Llekenergia
Llek Energia Pajzs
A hasznl krl megjelenik a Llek engergija ami lnyegben "alakot" lt ,gy egy pajzsot is forml a hazsnl kr ,ami megvd t..
Felttelei: Llek Energia Kibocsts
Szint: C
ra: 2200 Llekenergia
Repls
Szint: D
ra: 1000 Llekenergia
Senka - Orvtmads
A hasznl az ellensg mg kerlve egyetlen mozdulattal tdfi a llek pihenjt s lnckapcst.
Felttele: Shunpo - Villm Lps
Szint: C
ra: 2000 Llekenergia
Konsou - Llek tkldse
Ezt a technikt hasznlja minden Shinigami, mikor lelkeket kld Soul Societybe.
Szint: C
ra: 1900 Llekenergia
Utsusemi - Helycsere
A hasznl nagy sebessggel mozog s htra hagy egy trgyat, ezltal az ellenfl azt a trgyat tallja el .
Felttele: Shunpo - Villm Lps
Szint: C
ra: 1400 Llekenergia
Tajū Shunpo - Tmeges Villm Lps
A technika lnyegben a Villm Lps tovbbfejlesztse ,ugyanis a hasznl 20-30 klnt kszt ,amik nagyban megzavarhatjk az ellenfelet.
Felttele: Shunpo - Villm Lps
Szint: B
ra: 2000 Llekenergia
Kpessg: +10 Sebessg.
Senkaimon - Kapu Ltrehozs
Ezzel a technikval leszel kpes hasznlni a Senkaimont ,amivel lnyegbe oda mehetsz ahova akarsz.
Szint: S
ra: 5000 Llekenergia
Kpessg: +15 Llekenergia, +10 Sebessg.
Tenchuuren - A Menny Oszlopa
A 0. Osztag kedvelt utazsi szoksa. Ezzel kpesek a Kirlyi Dimenzibl mshova utazni. A Tenchuuren azonban a visszautazsra vissza a Kirlyi Dimenziba nem alkalmas.
Szint: S
ra: 5000 Llekenergia
Kpessg: +20 Llekenergia, +10 Sebessg.
|